Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku XXIV Sesji.
3.
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
4.
Zapytania mieszkańców.
5.
Informacja Prezydenta Miasta Sieradza o głównych zadaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Sieradza na 2025 r.
7.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Sieradza.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego za udział w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu dla strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia ponownej skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Sieradza.
12.
Podjecie uchwały w sprawie skargi na działania Skarbnika Miasta Sieradza, Kierownika Referatu Opłat i Podatków Urzędu Miasta Sieradza oraz Referatów Finansowego i Opłat i Podatków.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku właściwemu organowi.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia uchwały kierunkowej.
15.
Interpelacje Radnych.
a)
Wniosek formalny o wprowadzenie do porządku obrad projektu uchwały w sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.
16.
Informacja o trybie i sposobie załatwiania interpelacji.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.
18.
Sprawy rożne, komunikaty, oświadczenia radnych.